صرفه‌جویی در انرژی و پایداری با رطوبت‌گیرهای DryGair
صرفه‌جویی در انرژی و پایداری با رطوبت‌گیرهای DryGair
اقتصادسبز آنلاین: یکی از دانشمندان بزرگ در فرانسه با معرفی رطوبت گیرهای جدیدی به نام DryGair توانست توجه بسیاری از فعالان حوزه کشاورزی و باغبانی را به سوی خود جلب کند و با نمایش تخصص این دستگاه در رطوبت‌زدایی و نظارت بر رطوبت در انواع باغات، گلخانه‌ها و اراضی کشاورزی، به موفقیت‌های بسزایی دست پیدا کند.

اقتصادسبز آنلاین: یکی از دانشمندان بزرگ در فرانسه با معرفی رطوبت گیرهای جدیدی به نام DryGair توانست توجه بسیاری از فعالان حوزه کشاورزی و باغبانی را به سوی خود جلب کند و با نمایش تخصص این دستگاه در رطوبت‌زدایی و نظارت بر رطوبت در انواع باغات، گلخانه‌ها و اراضی کشاورزی، به موفقیت‌های بسزایی دست پیدا کند. این سیستم پاسخگوی کامل چندین نیاز مهم همچون کنترل رطوبت قابل اعتماد و موثر، پیشگیری از بیماری‌های ارگانیک و کاهش نیازهای انرژی در مبحث کشاورزی و باغبانی بوده و به کشاورزان کمک می‌کند تا کشت، محصولات و تجارت خود را بهبود بخشند و در عین‌حال ردپای محیطی خود را نیز سر و سامان بدهند. انرژی یک مسأله داغ در صنعت باغبانی امروزی است. با افزایش و نوسان قیمت انرژی، تولیدکنندگان در همه جا در تلاش هستند تا سودآور باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: توسعه مرکز تولید «نستله» در اوکراین

این امر همچنین باعث شد که بسیاری از تولیدکنندگان تجاری به‌دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود کارایی و کاهش مصرف انرژی باشند. از این‌رو بخش عمده‌ای از عملیات DryGair بر صرفه‌جویی در انرژی در محیط‌های باغبانی متمرکز است. سیستم DryGair از رایج‌ترین راه برای کنترل رطوبت گلخانه که گرمایش و تهویه است، استفاده می‌کند. اپراتورهای گلخانه پنجره‌ها و دریچه‌های خود را باز می‌کردند تا رطوبت را آزاد کنند. در این فرآیند، این امر باعث وارد شدن هوای خنک به گلخانه می‌شود و منجر به اتلاف گرمای زیادی می‌شود که نیاز به گرمایش مداوم دارد. با کنترل رطوبت از داخل فضا، پرورش‌دهندگان می‌توانند تأسیسات خود را کاملاً بسته نگه دارند. این به طور قابل توجهی باعث افت از دست دادن گرما شده و هزینه‌های انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. در واقع، تولیدکنندگان به طور متوسط 50 درصد صرفه جویی در مصرف کل انرژی را هنگام استفاده از DryGair تجربه خواهند کرد.