نوآوری یک برند بسته‌بندی موادغذایی در تولید دستگاه تنفسی قابل‌ حمل
نوآوری یک برند بسته‌بندی موادغذایی در تولید دستگاه تنفسی قابل‌ حمل
اقتصاد سبز آنلاین: Aptar که یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده انواع بسته‌بندی‌های مواد‌غذایی و خوراکی در ایالات متحده امریکا به‌شمار می‌رود، برای نخستین‌بار اقدام به ساخت یک دستگاه تنفسی قابل حمل کرده است که برای کودکان و نوجوانان کاربرد بسیار مفیدتری دارد.

اقتصاد سبز آنلاین: Aptar که یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده انواع بسته‌بندی‌های مواد‌غذایی و خوراکی در ایالات متحده امریکا به‌شمار می‌رود، برای نخستین‌بار اقدام به ساخت یک دستگاه تنفسی قابل حمل کرده است که برای کودکان و نوجوانان کاربرد بسیار مفیدتری دارد.

این دستگاه مانند یک اسپری طراحی شده که در سرِ آن یک پلاستیک نیم دایره نصب می‌شود و اکسیژن از آن قسمت خارج خواهد شد. این ابتکار خلاقانه به‌طور انحصاری در اختیار شرکت آمازون قرار دارد و به‌زودی فروش آن نیز از طریق سایت این فروشگاه بزرگ بین‌المللی آغاز خواهد شد. این دستگاه با استفاده از فناوری بسته‌بندی NEO ساخته شده و شرکت Aptar علت آن را، کاربرد آن برای کودکان و نوجوانان اعلام کرده است. این فناوری در بسته‌بندی کاملاً سبز بوده و هیچ آلاینده‌ای را در محیط منتشر نمی‌کند. از این رو وقتی کودکان از این دستگاه تنفسی استفاده می‌کنند، هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند و به مرور زمان برای ریه آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌شود. شرکت Aptar هدف اصلی از تولید این اسپری را مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرده و تصمیم دارد در این زمینه اقدامات مختلفی را که مثمرثمر باشد انجام دهد. در واقع این اسپری می‌تواند در پاکسازی محیط اطراف نیز تأثیرگذار باشد و اجازه ندهد که ویروس کرونا در فضا معلق بماند. در عین‌حال اکسیژن پاکی که به دستگاه تنفسی انسان می‌رساند، از ورود ویروس به بدن جلوگیری می‌کند و اگر فرد ناقلی در محیط وجود داشته باشد، حرکت تنفسی آن را نیز کنترل کرده و همچون یک ماسک برای طرف مقابل عمل می‌کند.