«پروآمپک» و عرضه بسته‌بندی فیبری و قابل بازیافت
«پروآمپک» و عرضه بسته‌بندی فیبری و قابل بازیافت
اقتصاد سبز آنلاین: پروآمپک یک راه‌حل مبتنی بر فیبر و قابل بازیافت را عرضه کرده‌است که برای کاربردهای ترموفرمینگ (شکل‌دهی حرارتی) طراحی شده است.

اقتصاد سبز آنلاین: پروآمپک یک راه‌حل مبتنی بر فیبر و قابل بازیافت را عرضه کرده‌است که برای کاربردهای ترموفرمینگ(شکل‌دهی حرارتی) طراحی شده است.

این بسته بندی برای محصولات مختلف از جمله گوشت‌های پخته شده سرد، آب سرد پنیر ورقه شده و ماهی مناسب است. این محصول جدید طیف گسترده‌ای از مزایای پایداری را ارائه می‌دهد، برای مثال سبک وزن است.
علی مک‌نولتی، مدیر بازاریابی پروآمپک، اعلام کرد:«این بسته‌بندی فیبری با استانداردهای غذایی مطابقت دارد و حدود 90درصد در خود فیبر دارد. این محصول جدید بر تعهد تزلزل ناپذیر ما برای کمک به برندها در دستیابی به اهداف پایداری خود تأکید می کند.» آدام وست مهندس توسعه محصول پروآمپک در اروپا، افزود: « محصول جدید و قابل بازیافت ما دارای مقاومتی عالی در برابر چربی و همچنین برای بهینه‌سازی و مانع بسیار بالایی برای کهنه‌شدگی محصولات است. این محصول جدید همراه با راه‌حل‌های برتر با بافتی کاغذی، پلتفرم بسته‌بندی انعطاف‌پذیر پایدارتر و به‌روزتری را به مشتریان ارائه می‌دهد.»
 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا