اقتصادسبز آنلاین: شرکت سوپ Campbell با اشاره به قیمتگذاری و کمک هزینههای فروش بهعنوان یک عامل کمک کننده، کاهش 4 درصدی در فروش خالص سه ماهه اول سال 2022 میلادی را به 2.24 میلیارد دلار ثبت کرده است.
این کمپانی با برآوردهای مالی و پیش بینیهای انجام داده، در طول سه ماهه اول مالی 2022 میلادی کاهش 6 درصدی در حجم و ترکیب را در نتیجه بازیابی موجودی خرده فروشان دوچرخه سوار در سه ماهه سال قبل و فشارهای عرضه، و همچنین برخی از هزینههای بازپرداخت برای هزینههای تبلیغاتی به ارزش دو درصد مشاهده کرد. در واقع میتوان گفت که سود خالص از 457 میلیون دلار نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی با 15 درصد کاهش به 389 میلیون دلار رسیده است.
بیشتر بخوانید: گشایش نخستین مزرعه رشد خودکار مدولار با ظرفیت 400 برابری
این در حالی است که فروش در واحدهای غذا و نوشیدنی و تنقلات «کمپبل» کاهش یافت و حجم محصولات خرده فروشی ایالات متحده آمریکا و کانادا افت پیدا کرد. همچنین فروش سوپ ایالات متحده آمریکا 2 درصد کاهش یافته که در سه ماهه سال قبل، 21 درصد افزایش داشته است. در همین حال، فروش خالص واحد تنقلات «کمپبل» در سه ماهه گذشته حدود یک درصد کاهش یافت و به 970 میلیون دلار رسید، زیرا قیمت مطلوب و کمک هزینه فروش با کاهش حجم و افزایش هزینههای تبلیغاتی در مقایسه با سطوح تعدیل شده در سه ماهه سال قبل جبران شد.