طراحی بسته‌های جدید زیست‌محیطی Ocado
طراحی بسته‌های جدید زیست‌محیطی Ocado
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی Ocado فرمت بسته بندی جدیدی را برای استیک راه‌اندازی کرده که هدف آن حذف 8 تن بسته‌‌بندی پلاستیکی در سال است. خرده ‌فروش آنلاین با Linden Foods روی بسته‌ها کار می‌‌کرد، که اکنون استیک‌ها را با توجه به این بسته‌ها دو برابر می‌کند.

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی Ocado فرمت بسته بندی جدیدی را برای استیک راه‌اندازی کرده که هدف آن حذف 8 تن بسته‌‌بندی پلاستیکی در سال است. خرده ‌فروش آنلاین با Linden Foods روی بسته‌ها کار می‌‌کرد، که اکنون استیک‌ها را با توجه به این بسته‌ها دو برابر می‌کند.

طبق گفته Ocado، این حرکت 50 درصد کمتر از پلاستیک استفاده می‌کند. لورا فرناندز، مدیر ارشد بسته‌بندی و پایداری در Ocado Retail در اینباره گفت: «ما خوشحالیم که قالب بسته‌بندی استیک را برای نخستین‌بار به بازار عرضه کرده‌ایم که 50 درصد پلاستیک کمتری مصرف کرده و به ما کمک می‌کند سالانه 8 تن پلاستیک را حذف کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا به نوآوری در فضای بسته‌بندی ادامه دهیم زیرا Ocado در تلاش است تا پایدارترین خواربارفروش بریتانیا شود. علاوه بر بسته، Ocado اضافه کرد که در طول 12 تا 18 ماه گذشته آزمایش‌های گسترده‌‌ای را بر روی مواد مونو برای کاربردهای پیش‌‌فرم ‌شده و ترموفرم ‌شده انجام داده است.

بیشتر بخوانید: برگزاری جشنواره پخش تجهیزات کشاورزی Vintage

کارآزمایی‌‌ها با همکاری چهار تامین ‌کننده استراتژیک که ترکیب‌‌های متعددی از مواد حامل و فیلم برتر را اجرا می‌‌کنند، انجام شد. در نتیجه، 11 تن پلاستیک مورد استفاده در خطوط استیک آن اکنون قابل بازیافت است. Ocado گفت که همچنین خطوط گوشت گاو باقی‌مانده را بررسی و بهینه سازی کرده است که منجر به صرفه‌جویی سالانه 4 تن پلاستیک اضافی می‌شود.