اقتصادسبز آنلاین: نام تجاری نوشابههای غیرالکلیPoppi ، 25 میلیون دلار سرمایه جدید به رهبری CAVU Consumer Partners جمعآوری کرده است.
خط تولید نوشابههای کم قند پاپی که در سال 2015 میلادی تاسیس شد، با سرکه سیب ارگانیک، اینولین آگاو ارگانیک و آب میوه فرموله شده است. طعمها شامل لیمو توت فرنگی، رز تمشک، پرتقال، لیمو زنجبیل، هندوانه، لیمو گیلاس، کولا، آبجو ریشه و داک پاپ است. این محصولات در بیش از 20 هزار خرده فروشی در سراسر کشور به فروش میرسد.
بیشتر بخوانید: استراتژیهایی برای کاهش انتشار متان در گاوهای شیری
در طول سال گذشته، این شرکت 148 درصد افزایش درآمد کلی و 250 درصد افزایش فروش آنلاین را ثبت کرده است. بودجه جدید از رشد فروش، بازاریابی و تلاشهای توسعه محصول جدید حمایت میکند. Poppi قصد دارد تا پایان سال 2023 میلادی فضای خردهفروشی خود را به بیش از 30 هزار در سراسر آمریکا گسترش دهد، در حالیکه به افزایش حجم در پلت فرمهای خواربار فروشی آنلاین ادامه میدهد. علاوه بر این، Poppi تیم رهبری خود را گسترش داد و از لانا بوکانان، مدیر اجرایی سابق Anheuser-Busch به عنوان مدیر ارشد بازاریابی نام برد. خانم بوکانان به کریسهال کهنه کار صنعت نوشیدنی، مدیر اجرایی و چاک چرکاوسکی، مدیر ارشد مالی میپیوندد. این تیم جدید میگویند که ما با هم، Poppi را به یک برند قدیمی تبدیل میکنیم که بهعنوان نوشابه برای نسل بعدی عمل میکند.