برای نخستین‌بار در «ایالات متحده» ماکارونی و پنیر گیاهی به بازار مصرف معرفی شد
برای نخستین‌بار در «ایالات متحده» ماکارونی و پنیر گیاهی به بازار مصرف معرفی شد
اقتصاد‌سبز آنلاین: شرکت «کرفت» برای نخستین‌بار در ایالات متحده، ماکارونی و پنیر گیاهی را تحت برند «Kraft NotMac&Cheese» معرفی کرده است.

اقتصاد‌سبز آنلاین: شرکت «کرفت» برای نخستین‌بار در ایالات متحده، ماکارونی و پنیر گیاهی را تحت برند «Kraft NotMac&Cheese» معرفی کرده است.

این نوآوری جدید، سومین محصولی است که در سال 2023 توسط شرکت «کرفت» و شرکت مشترک خود معرفی کرده است. هدف این محصولات‌، ایجاد «غذاهای گیاهی لذیذ برای همه» است. براساس تحقیقات انجام شده‌، کمتر از ۳۰درصد خریداران ماکارونی و پنیر گیاهی به دلیل طعم و بافت، خرید خود را تکرار می‌کنند. با ارائه این محصول جدید، «کرفت» قصد دارد تا ترجیحات گیاهی مصرف‌کنندگان را مد نظر قرار داده و با دو محصول ماکارونی و پنیر، به نیازهای در حال تغییر آنها پاسخ دهد.
ماکارونی و پنیر این شرکت با طعم پیش فرض و پنیر چدار در طی دوره زمانی از دسامبر 2023 تا اوایل سال ۲۰۲۴ در سراسر ایالات متحده به فروش می‌رسد. این محصول پس از معرفی فلافل گیاهی و ترشیجات گیاهی کرفت عرضه شده است. شرکت اعلام کرده است که قصد دارد در چندین دسته بندی دیگر فعالیت کند و در سال آینده به توسعه بین‌المللی نیز بپردازد. لوچو لوپز‌، مدیر عامل شرکت «کرفت» اظهارداشت: «شرکت ما نسخه‌های گیاهی از غذاهای محبوب طرفداران را ایجاد می‌کند که طعمی مشابه نسخه اصلی دارند، اما نیازی به تغییر چشم‌انداز تغذیه مصرف‌کنندگان ندارند».

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا