تولید آرد تخصصی برای محصولات متنوع
تولید آرد تخصصی برای محصولات متنوع
اقتصادسبز آنلاین: کارخانه آرد گوهر از سال 1362 در شهرستان میناب استان هرمزگان تأسیس و فعالیت این واحد آسیابانی از سال 1364 به مدیریت نظام‌الدین عالیشان آغاز شده است.

اقتصادسبز آنلاین: کارخانه آرد گوهر از سال 1362 در شهرستان میناب استان هرمزگان تأسیس و فعالیت این واحد آسیابانی از سال 1364 به مدیریت نظام‌الدین عالیشان آغاز شده است. در سال‌های 85 و 86 در عملیات بهسازی و نوسازی ماشین‌آلات تولید صورت گرفته و در حال حاضر این واحد آسیابانی از به‌روزترین تجهیزات آسیابانی و آزمایشگاهی برخودار است.
نظام‌الدین عالیشان در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب گفت: برای موفقیت باید کیفیت محصول را بالا برد و در حفظو ماندگاری از این سطح از کیفی محصول تلاش کرد،این موضوع سرلوحه تلاش مجموعه گوهر میناب است.
وی در ادامه گفت: کارخانه آرد گوهر از ظرفیت تولید سالیانه 50 الی 60 هزار تن آرد برخوردار بوده و به تولید انواع آردهای خبازی، نول، ستاره و صنف و صنعت با سبوس‌گیری‌های مختلف و مطابق با نیاز و سلیقه مشتری می‌پردازد.
مدیرعامل آرد گوهر میناب در ادامه گفت: به منظور ارتقاء کیفیت آرد تولیدی و جلب رضایتمندی و اعتماد همیشگی مشتریان می‌کوشیم و برای تحقق این امر تأمین مواد اولیه مرغوب و درجه یک و اختلاط مهندسی و اصولی گندم‌ها به‌منظور ثبات کیفی آرد بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاشمان نیز تهیه مواد اولیه مرغوب است.
وی خاطرنشان کرد: تنوع تولید آرد در این کارخانه به‌گونه‌ای است که برای تولید هر محصولی، آرد تخصصی آن تولید می‌شود زیراجلب رضایت مشتریان یکی از اهداف و شعار این کارخانه است.
عالیشان ادامه داد: به کمک مهندسین متخصص و مجرب در بخش تولید و آزمایشگاه و رصد مستمر آردهای تولیدی در فرایند استحصال تمام توانمان را به‌کار گرفته‌ایم تا بهترین آرد را با بهترین کیفیت با رعایت اصول و استانداردها به مشتریانمان عرضه کنیم.
مدیرعامل آرد گوهر میناب‌ بر اجرای آزادسازی در صنعت آرد و نان تاکید کرد و گفت: اختلاف قیمت آرد، چالش‌های فراوانی برای صنعت ایجاد کرده زیرا این موضوع موجب ایجاد رانت می‌شود، بهتر است یارانه مستقیماً به مصرف‌کنندگان پرداخت شود و قیمت واقعی اعلام شود.

 

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا