حضور شرکت‌های صاحب‌نام در نمایشگاه «گرین فارم» مازندران
حضور شرکت‌های صاحب‌نام در نمایشگاه «گرین فارم» مازندران
اقتصادسبز آنلاین: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی و تکمیلی و فن‌آوری‌های نوین کشاورزی و غذایی (صادرات محور) با حضور شرکت‌های صاحب‌نامی نظیر کاله، تندیس، رادسوی و... از 24 تا 27 بهمن‌ماه در ساری برگزار می‌شود.

اقتصادسبز آنلاین: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی و تکمیلی و فن‌آوری‌های نوین کشاورزی و غذایی (صادرات محور) با حضور شرکت‌های صاحب‌نامی نظیر کاله، تندیس، رادسوی و… از 24 تا 27 بهمن‌ماه در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری این نمایشگاه، نمایشگاه «گرین فارم» به‌دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار کشاورزی و غذایی داخلی و تسهیل روند بازاریابی و حضور این بخش از صنعت در خطه شمال کشور در مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران در ساری برگزار خواهد شد.
بر پایه این گزارش، نمایشگاه «گرین فارم» با هدف توسعه بخش کشاورزی، استفاده از تجربیات و دستاوردهای علمی و اجرایی این حوزه با حضور برترین‌ واحدهای استانی و کشوری، ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، بهبود روند فرآوری محصولات کشاورزی مازندران، ارائه محصولات فن‌آورانه و دانش‌بنیان در مسیر تقویت و توسعه صادرات با حضور هیأت تجاری و همچنین آشنایی با روش‌های نوین صنایع تبدیلی روز جهان برگزار می‌شود.
این گزارش می‌افزاید: با هماهنگی به‌عمل آمده با اتاق تعاون ایران یک هیأت تجاری و بازرگانی، جهت بازدید و مذاکره با تولیدکنندگان بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی و ماشین‌آلات وابسته در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
همچنین بازدید از دو مجموعه بزرگ ملی، مجتمع شیلاتی تکثیر، پرورش، فرآوری و خوراک ماهیان خاویاری و مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی برنامه‌ریزی شده است.
گفتنی است از هر 4 گروه زراعی،‌ دام و طیور، باغبانی و شیلات شرکت‌هایی در این نمایشگاه حاضر هستند که برندهای صاحب‌نامی در حوزه لبنیات: کاله و تندیس و… حوزه شیلات: ماهیان خاویاری، قره‌برون، تن ماهی اتکا، گلستان و… نوشیدنی: صنعت شمال و… حوزه زراعی: رادسوی، پایانه صادراتی برنج و… بسته‌بندی و میوه خشک: دابوصنعت، ژیک، پویا آبیش، غنچه و… حضور دارند.

 
 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا