اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «موندِلِز» از تولیدکنندگان برجسته مواد غذایی و خوراکی جهان این روزها فراخوانهای متعددی را درخصوص حمایت معنوی از برندهای جدید و نوظهور مواد غذایی، نوشیدنی و شیرینی و شکلات در کشورهای مختلف جهان منتشر کرده است.
این کمپانی در تمام مجموعهها و کارخانههای خود این اطلاعیه را منتشر کرده و از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مواد غذایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، خواسته تا اطلاعات دقیق خود را به «موندِلِز» ارسال کنند تا این کمپانی اقدامات لازم را جهت تبلیغات و حمایت معنوی خود آغاز کند. در این راستا کمپانی «موندِلِز» در انواع تبلیغات محیطی خود از عنوان این برندهای نوظهور نیز استفاده میکند و بستری را برای این شرکتها ایجاد خواهد کرد تا بتوانند خود را به بازار مخاطب معرفی کنند. البته باید یادآور شد لیست شرکتهای نوظهوری که برای «موندِلِز» ارسال میشوند، همگی در مرحله نخست مورد بررسی و ارزشگذاری قرار میگیرند و سپس پس از تائید کارشناسان مربوطه، از سوی «موندِلِز» حمایت خواهند شد. همچنین برخی از این برندهای برتر میتوانند استندهای تبلیغاتی خود را در مجموعههای فعال مربوط به «موندِلِز» مستقر کنند تا مشتریان هرچه بیشتر با خدمات آنها آشنایی پیدا کنند. حمایت کمپانی «موندِلِز» از برندهای نوظهور تا پایان سال 2023 میلادی ادامه خواهد داشت.