رونمایی از لودر چرخ دار و جمع و جور جدید با نام L95
رونمایی از لودر چرخ دار و جمع و جور جدید با نام L95
اقتصادسبز آنلاین: لودر جدید شرکت باب‌کت ال95 قدرتی معادل 74 اسب بخار و ظرفیت عملیاتی 3981 پوند دارد.

اقتصادسبز آنلاین: لودر جدید شرکت باب‌کت ال95 قدرتی معادل 74 اسب بخار و ظرفیت عملیاتی 3981 پوند دارد. باب‌کت لودر چرخ دار جمع و جور جدید شرکت خود را با نام Bobcat L95 با ظرفیت‌های ارتقاء یافته، ارتفاع بالابر و سرعت بالاتر به بازار عرضه کرده است. درو کولو، مدیر بازاریابی باب‌کت اعلام کرد: (‌باب‌کت ال 95 بیشترین ظرفیت ذخیره‌سازی، بیشترین
اسب بخار و قوی‌ترین گیربکس را در میان لودرهای چرخ‌دار جمع‌وجور باب‌کت دارد. مدل جدید لودر ما با نام L95 به L65 و L85 می‌پیوندد تا طیف وسیعی از چرخ‌‌های لودر جمع و جور را به مشتریان ارائه دهد که قدرتمند، سر سخت و بسیار کارآمد هستند L95 .جدید با یک موتور توربوشارژ برای گشتاور بالا ساخته شده است که با قدرت 74 اسب بخار کار می‌کند. همچنین با دارا بودن گیربکس هیدرواستاتیک الکترونیکی به تغییر جهت و شتاب آسان کمک می‌کند و می‌تواند به سرعت سفر تا 24 مایل در ساعت برسد. این دستگاه در اندازه جمع و جور به کشاورزان ارائه شده و لاستیک‌های عقب با نوع طراحی خاص خود به کشاورزان اجازه می‌دهند تا مانور راحت‌تری داشته باشند .موتور این لودر همچنین در هوای سرد نیز کارآمد است.
حالت کنترل پیوست پیشرفته این لودر به صورت استاندارد با L95 ارائه می‌شود و به اپراتور اجازه می‌دهد تا برای عملکرد هیدرولیکی کامل کمکی، سرعت موتور و حرکت را به‌طور جداگانه کنترل کند. سایر ویژگی‌های استاندارد L95 شامل درایو انعطاف پذیر است که بدون توجه به سرعت حرکت، جریان هیدرولیک ثابتی را به بوم و اتصال برقرار می‌کند.

 

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا