رونمایی از محصولات جدید Grimme در نمایشگاه ماشین‌آلات آلمان
رونمایی از محصولات جدید Grimme در نمایشگاه ماشین‌آلات آلمان
اقتصادسبز آنلاین: نمایشگاه بین‌المللی PotatoEurope در Bockerode در نزدیکی ‌هانوفر آلمان که در 7 و 8 سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شد، Grimme از تولیدکنندگان برجسته ماشین‌آلات سبک و سنگین کشاورزی جهان، یکی از غرفه داران بزرگ آن به شمار رفت.

اقتصادسبز آنلاین: نمایشگاه بین‌المللی PotatoEurope در Bockerode در نزدیکی ‌هانوفر آلمان که در 7 و 8 سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شد، Grimme از تولیدکنندگان برجسته ماشین‌آلات سبک و سنگین کشاورزی جهان، یکی از غرفه داران بزرگ آن به شمار رفت. این شرکت این رویداد را برای راه ‌اندازی تعدادی ماشین ‌آلات جدید و توسعه‌‌های بیشتر مدل‌های موجود انتخاب کرد و توانست نمایش ارزنده‌ای را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. کمپانی Grimme در این نمایشگاه، آسانسور جدید 200، دو ردیفه خود را در کنار جداکننده TurboSep ارائه داد که ادعا می‌‌شود به‌طور کارآمدتری حمل و نقل را از بین می‌‌برد. این دستگاه دارای عرض حمل و نقل جاده‌ای کمتر از 3 متر بوده و از جمله، مجهز به یک درایو هیدرولیک بدون پله برای تمام شبکه‌های اصلی و یک سیستم فرمان محور اتوماتیک جدید و منحصر به فرد است.

بیشتر بخوانید: ارائه برنامه‌های غذایی سفارشی مبتنی بر DNA

همچنین مخزن‌های جدید ماشین‌آلات Grimme، امکان ارتفاع و عرض اضافه بار بیشتر و همچنین افزایش فاصله بین ماشین برداشت و تریلرهای حمل و نقل را فراهم می‌کند. این در حالی است که با روی آوردن به دِروگرهای بزرگتر، می توان گفت که Grimme سومین نسل از دِروگر خودکشش چهار ردیفه Varitron 470 را به نمایش گذاشته است.