اقتصادسبز آنلاین: کمپانی آمریکایی فست فود Taco Bell به تازگی سیستمهایی را برای توسعه بخش تحویل غذاهای خود راهاندازی کرده است که هرکدام از این سیستمها خدمت جداگانهای را در اختیار مشتریان قرار میدهند.
در واقع هنگامیکه مشتری سفارش خود را بهصورت اینترنتی ثبت میکند، تا زمانیکه غذای وی آماده شود، برنامههای سرگرمی و بازیهای روز دنیا برای مشتری نمایان خواهد شد. مشتری در آن مدت زمان میتواند این بازیها یا برنامهها را انتخاب کرده و استفاده نماید. اما هنگامیکه یک مشتری تمایل داشته باشد از این بازیها یا برنامهها در مدت زمان بیشتری استفاده کند، آنگاه «تاکو بِل» با دریافت اشتراک سالانه از وی و همچنین تخفیف بین 15 تا 20 درصدی برای انواع غذاها در طول یک سال، این خدمت را در اختیار مشتری قرار میدهد.
بیشتر بخوانید: استراتژی تشکیل سبد هوشمند از ابزارهای مالی در کشاورزی ایران
این امر موجب میشود تا مشتریان هم به برنامههای مناسبی داشته باشند و هم غذاهای Taco Bell را با تخفیف ویژه دریافت کنند. زمانیکه هر مشتری اشتراک یک ساله Taco Bell را دریافت میکند، علاوه بر تخفیف ذکر شده از خود این فست فود، خدمات آموزشی پزشکی را دریافت میکند که قابل توجه هستند. این امر موجب میشود تعداد مشتریان کمپانی Taco Bell تا بیش از 40 درصد رشد پیدا کند و دیگر رقیبان این فست فود به فکر ارائه خدمات نوین به مشتریان باشند. از دیگر سیستمهای طراحی شده برای مشتریان اینترنتی «تاکو بِل» آن است که میتوانند از بستههای آموزشی و تخصصی پزشکی با تخفیفهای بسیار مناسب بهرهمند شوند.