فستیوال ماشین‌آلات ایمن توسط «پوتینگر» برگزار می‌شود
فستیوال ماشین‌آلات ایمن توسط «پوتینگر» برگزار می‌شود
اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «پوتینگر» یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی از برگزاری جشنواره ای با عنوان «ماشین آلات ایمن» در ابتدای سال 2023 میلادی خبر داده است ...

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «پوتینگر» یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی از برگزاری جشنواره ای با عنوان «ماشین آلات ایمن» در ابتدای سال 2023 میلادی خبر داده است که در این فستیوال بزرگترین تولیدکنندگان انواع ماشین آلات کشاورزی از انگلستان و ایرلند و دیگر کشورهای جهان شرکت خواهند کرد.

این فستیوال با هدف توسعه استانداردهای تولید در بخش ماشین آلات کشاورزی و همچنین جلب اعتماد مصرف کنندگان برگزار شده که در عین‌حال بتواند فرهنگ تولید سیستم‌های ایمن را در میان سایر تولیدکنندگان ماشین‌آلات جهان گسترش دهد. در این راستا کمپانی «پوتینگر» از دیگر تولیدکنندگان این حوزه در سراسر اروپا و آمریکا دعوت کرد تا جدیدترین خدمات و ایده‌های خود را که مخصوص مشتریان درنظر گرفته‌اند، در این فستیوال ارائه دهند که این امر با استقبال چشمگیر تولیدکنندگان مواجه شده است. این درحالی است که پیش‌بینی شده در این فستیوال مصرف‌کنندگان بی‌شماری شرکت خواهند کرد و ار خدمات کلوپ‌های مشتریان تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی بهره‌مند می‌شوند. همچنین پکیج‌هایی ویژه مشتریان در این فستیوال ارائه می‌شود که تا مدت یک سال خدمات منحصر به فردی به مشتریان ارائه می‌دهند. از این رو تمامی این عوامل دست به‌دست هم خواهد داد تا این فستیوال با استقبال چشمگیر متقاضیان مواجه شود.