محصول جدید «وایت رَبیت» به بازار آمد
محصول جدید «وایت رَبیت» به بازار آمد
اقتصاد‌سبز آنلاین: White Rabbit که از عرضه‌کنندگان فست فود در انگلستان محسوب شده و طی سال‌های گذشته توانسته به موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه دست پیدا کند، به تازگی محصول جدیدی را با نام «پیتزا خانگی» به مشتریان خود ارائه می‌دهد ...

اقتصاد‌سبز آنلاین: White Rabbit که از عرضه‌کنندگان فست فود در انگلستان محسوب شده و طی سال‌های گذشته توانسته به موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه دست پیدا کند، به تازگی محصول جدیدی را با نام «پیتزا خانگی» به مشتریان خود ارائه می‌دهد که از پیتزاهای ترکیبی گیاه و برگر متنوع با طعم‌های مختلف استفاده کرده که همگی کاملاً به سبک خانگی تولید و عرضه شده‌اند. همچنین در این محصول جدید از انواع برگرها برای تهیه پیتزا استفاده شده و یک سس مخصوص هم در آن به‌کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین دستگاه هوشمند کنترل آبیاری اراضی

این پیتزا هم به صورت معمولی و هم به شکل همبرگر به مشتریان ارایه داده می‌شود. تنوع برگرها و مواد گیاهی در تهیه این پیتزای جدید بسیار زیاد است، به‌طوری‌که از برگرهایی با طعم سبزیجات و میوه نیز استفاده شده است. بنابراین این محصول جدید «وایت رَبیت» علاوه بر این‌که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود، یک منوی مجزا را به خود اختصاص داده که با توجه به تنوع بالای آن، مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. این پیتزاها ظاهری رنگی دارند، چرا که انواع میوه و سبزیجات متنوع در آنها به کار گرفته شدند که در خانه به سرعت آماده شده و قابل استفاده هستند. از این‌رو در مدت زمان کوتاهی که این محصول جدید «وایت رَبیت» به تولیدات آن افزوده شده، با استقبال بی نظیر مشتریان مواجه شده است. با توجه به این‌که ماده اصلی تشکیل دهنده این پیتزاهای جدید، گیاهان خوراکی طبیعی و همبرگر است، اما تنوع در سس و طعم دهنده آن آنقدر بالاست که می‌تواند هر مشتری با هر سلیقه‌ای را جذب کند.