مشکلات بازاریابی پیش‌روی Fendt
مشکلات بازاریابی پیش‌روی Fendt
اقتصادسبز آنلاین: کمپانی بزرگ تولیدکننده انواع ماشین‌آلات کشاورزی Fendt، در تلاش برای تبدیل شدن به یک تامین کننده تمام‌خط ماشین‌آلات کشاورزی است که متاسفانه همچنان با مشکل بازاریابی دست و پنجه نرم می کند.

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی بزرگ تولیدکننده انواع ماشین‌آلات کشاورزی Fendt، در تلاش برای تبدیل شدن به یک تامین کننده تمام‌خط ماشین‌آلات کشاورزی است که متاسفانه همچنان با مشکل بازاریابی دست و پنجه نرم می کند.

مساله این است، در حالی‌که مشغول تبلیغ خود به عنوان یک تولید کننده تراکتورهای پیشرفته است، هنوز هم به طیف نسبتاً کمتر نادر از ادوات و تجهیزات کمپانی AGCO گره خورده است. در واقع، در ایرلند اینکه چرا این شرکت با ماشین‌‌آلات دیگر درگیر می‌شود، جای سؤال دارد، اما این واقعیت را نادیده می گیرد که Fendt در بازارهای معتبرتر خود میراثی بسیار فراتر از تراکتور دارد. با این حال، کمباین‌ها خط تولیدی هستند که در تاریخچه این شرکت به شدت دیده نمی‌شود. در واقع، آن‌ها به هیچ وجه در محدوده شرکت قرار نداشتند، تا زمانی‌که AGCO شرکت را در سال 1996 میلادی خریداری کرد و تصمیم گرفت که Fendt باید کمباین‌های کمباین را ارائه دهد تا به فروشندگان کمک کند که خط تولید کاملی را ارائه دهند و به همان اندازه مهم، آن‌ها را از تغییر به سایر مارک‌ها باز دارد. این در حالی است که 10 سال پیش، تولید کمباین‌های AGCO به کارخانه قدیمی لاوردا در Breganze در ایتالیا منتقل شد و در یک مرحله، تا یک سوم تولید کارخانه در کارخانه Fendt ارسال شد. اگرچه ماشین‌‌ها در طول سال‌‌ها تغییر کرده‌‌اند، روش نسبتا سرد و منطقی شناسایی آن‌ها تغییر نکرده است و تا به‌حال، ما هنوز سری‌های C، L و E را داشتیم.