نمایش با کیفیت‌ترین نهاده‌های کشاورزی در «ایران مال»
نمایش با کیفیت‌ترین نهاده‌های کشاورزی در «ایران مال»

مهندس محمدرضا جمشیدی زنگ آغاز به‌کار نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران، سه‌شنبه 13 دی‌ماه در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی «ایران مال» به‌صدا درآمد. نمایشگاهی که برگزارکنندگانش از همان روز نخست به‌دنبال ارائه نمایشگاهی نزدیک به استانداردهای جهانی بودند و تا حد بسیاری نیز در رسیدن به این آرمان، توفیقاتی کسب کرده‌اند. بی‌شک، فضای «ایران […]

مهندس محمدرضا جمشیدی

زنگ آغاز به‌کار نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران، سه‌شنبه 13 دی‌ماه در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی «ایران مال» به‌صدا درآمد.
نمایشگاهی که برگزارکنندگانش از همان روز نخست به‌دنبال ارائه نمایشگاهی نزدیک به استانداردهای جهانی بودند و تا حد بسیاری نیز در رسیدن به این آرمان، توفیقاتی کسب کرده‌اند.
بی‌شک، فضای «ایران مال» امسال، بستر مناسبی را برای حضور بخش کشاورزی در فضایی لوکس به جهت نمایش توانمندی‌ها فراهم کرده است؛ هرچند که جدا از سالن، فضای نمایشگاهی و برخی ملزومات واقعاً مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه به‌شمار می‌رود، اما به نظر می‌رسد از نظر برخی زیرساخت‌ها نظیر دسترسی‌ پارکینگ به سالن نمایشگاهی و نبود تطابق میان ظرفیت‌ آسانسورها با مخاطبان یک نمایشگاه، اندکی از حلاوت مجلل بودن فضا و سالن نمایشگاهی کاسته است، اما در نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی -که مشارکت‌کنندگان با حدود یک هزار برند حضور یافته‌اند- طراحی غرفه‌ها، چشم‌نوازتر از هر نمایشگاه کشاورزی دیگری است.

بیشتر بخوانید: تابوشکنی تاریخی سازمان دامپزشکی؛ اعتماد به تشکل‌ها

این نمایشگاه کشاورزی دانش‌بنیان؛ سلامت و امنیت غذایی را به‌عنوان شعار اصلی خود برگزیده است و به گفته مجریانش، مهم‌ترین هدف مشارکت‌کنندگان، ارائه بهترین‌ها برای کشاورزی ایران است؛ چرا که معتقدند بهترین محصولات در زمینه آفت‌کش، کود و بذر را به کشاورزان عرضه می‌کنند و هدفی جز گردهم آوردن نهاده‌های خوب و با کیفیت ندارند.
گروه رسانه‌ای «اقتصادسبز» با تکیه بر توانمندی همکارانش در نشریه «بزرگر» برای دومین سال پیاپی، اقدام به انتشار روزنامه نمایشگاه کرده است؛ ویژه‌‌نامه‌ای که درصدد ثبت و انعکاس رخدادهای این نمایشگاه باشکوه و کم‌نظیر از نظر سطح برگزاری است. امید است تلاش همکاران ما مقبول نظر مخاطبان قرار گیرد.
دست همه مشارکت‌کنندگانی که در راه انتشار این ویژه‌نامه، ما را همراهی کردند، به گرمی می‌فشاریم.

 

  • نویسنده : محمدرضا جمشیدی