هزینه‌45‌میلیون‌دلاری‌«پپسی» برای مقابله با کرونا ویروس
هزینه‌45‌میلیون‌دلاری‌«پپسی» برای مقابله با کرونا ویروس
اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «پپسی» در بیانیه‌ای رسمی از بودجه بیش از 45 میلیون دلاری خود برای مقابله با اثرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا خبر داده و درنظر دارد با این بودجه به خانواده‌های بی‌بضاعت یا افرادی که در اثر این ویروس بیکار شده‌اند، بسته‌های مواد‌غذایی روزانه اهداء کند.

اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «پپسی» در بیانیه‌ای رسمی از بودجه بیش از 45 میلیون دلاری خود برای مقابله با اثرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا خبر داده و درنظر دارد با این بودجه به خانواده‌های بی‌بضاعت یا افرادی که در اثر این ویروس بیکار شده‌اند، بسته‌های مواد‌غذایی روزانه اهداء کند.

کمپانی «پپسی» اعلام کرده که در مرحله نخست به سراغ ایالت‌های فقیر‌نشین امریکا خواهد رفت و پس از این کشور، سایر کشورهای جهان را که در آن‌ها فعالیت جدی دارد، هم پوشش می‌دهد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که کمپانی «پپسی» تا یک میلیارد دلار برای این بخش در نظر گرفته که قصد ندارد تمام این بودجه را صرف ایالات متحده امریکا کند و قطعاً به‌زودی به سراغ سایر کشورهای دنیا هم می‌رود. بسته‌های مواد غذایی این کمپانی همگی با بسته‌بندی‌های ویژه و با برند «پپسی» به نیازمندان اهداء خواهند شد و همگی آن‌ها با پروتکل‌های کامل بهداشتی تهیه و بسته‌بندی شده‌اند. دو رواقع یک تیم پزشکی هم در کنار تیم کمک رسان «پپسی» وجود دارند که تمام مراحل اجرایی را چک کرده و اجازه انجام هیچ‌گونه خطای بهداشتی را نمی دهند. چرا که کوچکترین اشتباهی می‌تواند چندین خانواده بی‌بضاعت را با خطر روبه رو کند. همچنین این کمپانی حمایت‌های حیاتی از جمله تجهیزات محافظتی را برای کارمندان جهت مراقبت‌های بهداشتی، آزمایش و خدمات غربالگری تأمین می‌کند و هم‌اکنون در حال توزیع بیش از 50 میلیون وعده غذایی مغذی به افراد در معرض خطر با حمایت از بانک‌های مواد غذایی و سایر شرکا در سراسر جهان است.