«پاپا پیتا» به فروش می‌رسد
«پاپا پیتا» به فروش می‌رسد
اقتصاد‌سبز آنلاین: شرکت «فلاورز فودز» توافقنامه ای را برای خرید برند «پاپا پیتا»، تولیدکننده نان‌های تخت، نان تورتیلا، نان شیرینی، نان معمولی و کلوچه انگلیسی نهایی کرده است.

اقتصاد‌سبز آنلاین: شرکت «فلاورز فودز» توافقنامه ای را برای خرید برند «پاپا پیتا»، تولیدکننده نان‌های تخت، نان تورتیلا، نان شیرینی، نان معمولی و کلوچه انگلیسی نهایی کرده است. این در حالی است که انتظار می‌رود این خرید در سه ماهه اول سال 2023 میلادی تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: نخستین نمایش شبیه‌سازی تراکتور برای آموزش رانندگان

برندهای اصلی پاپا پیتا عبارتند از پاپا پیتا، باباز باگلز، گریت گرین و تورتیلا مایا. این شرکت با بهره برداری از تأسیسات 270 هزار فوت مربعی در غرب جردن، یوتا، دارای یک تجارت مشترک تولیدی و توزیع مستقیم فروشگاهی در غرب ایالات متحده آمریکا است. رییس و مدیر اجرایی Flowers Foods در اینباره گفت: «پاپا پیتا به‌عنوان یک تجارت خانوادگی آغاز شد و نمونه ای الهام بخش از رویای آمریکایی است. رهبران، آن شرکت را از طریق توسعه محصولات و دسته ‌بندی از نظر استراتژیک رشد داده‌ اند. علاوه بر این، تمرکز آن بر کیفیت استثنایی محصول و برتری عملیاتی به شدت با فرهنگ گل‌ها هماهنگ است. پاپا پیتا سال‌هاست که یکی از تولیدکنندگان مهم محصولات Flowers بوده است و من از فرصتی برای تحقق هم‌افزایی تولید و توزیع، علاوه بر گسترش دامنه جغرافیایی خود و استقبال از تیم پرشور پاپا پیتا در Flowers، هیجان زده هستم.» پاپا پیتا در تاسیسات خود در یوتا باقی خواهد ماند و به فلاورز اجازه می‌دهد جای پای خود را در غرب ایالات متحده آمریکا گسترش دهد. این شرکت گفت که Flowers این خرید را با پول نقد و تسهیلات اعتباری موجود تامین می‌کند.