«کوکاکولا» با شعارهای جدید فرهنگی و پزشکی می‌آید
«کوکاکولا» با شعارهای جدید فرهنگی و پزشکی می‌آید
اقتصادسبز آنلاین: «کوکاکولا» در نظر دارد سری جدید قوطی محصولات خود را با انواع شعارهای جدید فرهنگی و پزشکی به بازار عرضه کند که هر‌یک از این قوطی‌ها حاوی یک پیام بوده و برای مشتریان جذابیت دارد.

اقتصادسبز آنلاین: «کوکاکولا» در نظر دارد سری جدید قوطی محصولات خود را با انواع شعارهای جدید فرهنگی و پزشکی به بازار عرضه کند که هر‌یک از این قوطی‌ها حاوی یک پیام بوده و برای مشتریان جذابیت دارد.
این شعارها فضای عمده‌ای از قوطی‌ها را می‌گیرد و توجه هر مخاطبی را به‌سوی خود جلب خواهد کرد. نکته جالب توجه اینجاست که کمپانی «کوکاکولا» یک گروه ۳ نفره از کارشناسان ادبیات و روانشناسی و همچنین پزشکی را برای انتخاب و ایجاد شعارهای جدید قوطی‌ها استخدام کرده و از این‌رو تعداد شعارها و تنوع آنها بیشمار است. تعدادی از این شعارها کاملاً عاطفی و احساساتی بوده و مختص عشاق نوشته شده که این امر نیز موجب جذب تعداد زیادی از مخاطبان خواهد شد. تعداد دیگری از این قوطی‌ها شعارهایی مربوط به حوزه موزیک و ورزش و سلامت و تندرستی را هم شامل می‌شود که این بخش نیز مخاطبان مربوط به خود را جذب کرده است. این امر سبب می‌شود بسیاری از مشتریان زمان زیادی را صرف انتخاب قوطی‌ها کرده و حتی مجبور به انتخاب چندین قوطی از نوشیدنی‌های «کوکاکولا» شوند. کمپانی «کوکاکولا» در نظر دارد تا چند ماه آینده این قوطی‌های جدید خود را به بیش از ۳۵ کشور جهان عرضه کند و مشتریان جدیدی را به‌سوی خود جذب نماید.