اقتصادسبز آنلاین: «کوکاکولا» در نظر دارد سری جدید قوطی محصولات خود را با انواع شعارهای جدید فرهنگی و پزشکی به بازار عرضه کند که هریک از این قوطیها حاوی یک پیام بوده و برای مشتریان جذابیت دارد.
این شعارها فضای عمدهای از قوطیها را میگیرد و توجه هر مخاطبی را بهسوی خود جلب خواهد کرد. نکته جالب توجه اینجاست که کمپانی «کوکاکولا» یک گروه ۳ نفره از کارشناسان ادبیات و روانشناسی و همچنین پزشکی را برای انتخاب و ایجاد شعارهای جدید قوطیها استخدام کرده و از اینرو تعداد شعارها و تنوع آنها بیشمار است. تعدادی از این شعارها کاملاً عاطفی و احساساتی بوده و مختص عشاق نوشته شده که این امر نیز موجب جذب تعداد زیادی از مخاطبان خواهد شد. تعداد دیگری از این قوطیها شعارهایی مربوط به حوزه موزیک و ورزش و سلامت و تندرستی را هم شامل میشود که این بخش نیز مخاطبان مربوط به خود را جذب کرده است. این امر سبب میشود بسیاری از مشتریان زمان زیادی را صرف انتخاب قوطیها کرده و حتی مجبور به انتخاب چندین قوطی از نوشیدنیهای «کوکاکولا» شوند. کمپانی «کوکاکولا» در نظر دارد تا چند ماه آینده این قوطیهای جدید خود را به بیش از ۳۵ کشور جهان عرضه کند و مشتریان جدیدی را بهسوی خود جذب نماید.
«کوکاکولا» با شعارهای جدید فرهنگی و پزشکی میآید
برچسب ها
شرکت «Precision Planting» و راهاندازی سیستم کاشت جدیدش
اقتصادسبز آنلاین: در کنفرانس زمستانی این شرکت، این شرکت سیستم کاشت جدید خود را با نام «پانوراما» معرفی کرد و اعلام کرد پانوراما برای خرید در دسترس است...
فناوری «AFS Connect» و کمک به ارتقای تراکتورها
اقتصادسبز آنلاین: شرکت Case IH با فناوری جدیدش به ارتقاء تراکتورهای خود کمک کرد. این شرکت مجموعه جدید تراکتورهای خود به نام پوما را یکپارچه و با نرمافزار AFS Connect مرتبط کرده است.
رونمایی از هوندا تالون ساید بای ساید جدید برای سال 2024
اقتصادسبز آنلاین: شرکت هوندا با معرفی محصولات جدید خود در هفت نسخه مختلف با تغییراتی که برای شرایط سخت، جنگلی، یا زمینهای صحرایی و بارانی طراحی شدهاند، بار دیگر توانایی خود را در طراحی نشان میدهد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.