اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «New Holland» به تازگی دفتری را در آمریکای شمالی راهاندازی کرده که عنوان آن «سلامت مشتریان» است.
این دفتر از مجرب ترین کارشناسان تغذیه و پزشکان حرفهای برخوردار است که میزبان مشتریان اصلی این کمپانی و کشاورزان منطقه خواهد بود. متخصصان این دفتر میتوانند مراجعه کنندگان را راهنمایی کنند و آنها را از مفیدترین مواد خوراکی و روند تغذیه سالم در این شرایط پاندمی کرونا مطلع سازند. طی یک سال اخیر کمپانی «New Holland» موفق شده جزو برندهای برتر ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی از جهت تأمین رضایت مشتری و ایمنی بالا، قرار گیرد و ارزش اعتباری و کیفی تولیدات خود را به میزان چشمگیری ارتقاء دهد. تمامی این عوامل دست بهدست هم داد تا کمپانی «New Holland» تصمیم به راهاندازی دفتر جدید «سلامت مشتریان» بگیرد تا از این طریق به مشتریان خود اطمینان خاطر دهد که در هر شرایطی پشتیبان آنها است و ارتباط تنگاتنگی با این مشتریان خواهد داشت. در این دفتر علاوه بر مراجعه مشتریان و پاسخگویی کارشناسان تغذیه و سلامت به آنها، تحقیقات و آزمایشهای تخصصی خاص درخصوص نحوه تغذیه و فعالیت کشاورزان و سایر فعلان این حوزه را نیز انجام میدهد تا برای آنها برنامه ویژهای را در نظر بگیرد.
بیشتر بخوانید: طراحی سیستم هوشمند آبیاری در مزارع کشاورزی عمودی
این برنامه تخصصی باعث میشود تا کشاورزان در این شرایط پاندمی بیشتر مراقب سلامت خود باشند و در رابطه با نحوه فعالیت خود، اطلاعات بیشتری کسب کنند.