اقتصادسبز آنلاین: «Kubota» که یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع تراکتور و سایر ماشینهای کشاورزی در جهان بهشمار میرود، برای نخستینبار یک تیم تحقیقاتی میدانی را مشغول به کار کرده است.
این تیم جدید موظف است در هر منطقه با گروههای فعال خود، از کشاورزان، مزرعهداران و سایر فعالان این حوزه اطلاعات مربوط به چگونگی تامین محصولات کمپانی، ایدهآلهای آنها در استفاده از این ماشینها، چگونگی دسترسی آنها به تولیدات و سایر نیازهای اینچنینی را دریافت کند و در نهایت راهکارهای مختلفی را پیش روی «Kubota» قرار دهد. در واقع کمپانی «Kubota» تصمیم دارد در مناطق مختلفی که نمایندگی فروش دارد، برندسازی صحیحی انجام دهد و با توجه به نیازهای مشتریان خود، نمایندگیهایش را توسعه بخشد.
بیشتر بخوانید: اجازه مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای تجمیع واحدهای خرده مالکی
فعالیت این تیمهای تحقیقاتی «Kubota» در روند کاری و استراتژیهای آتی این کمپانی نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد و میتواند به جذب مشتریان آن نیز کمک شایانی کند. همچنین این تیمهای تحقیقاتی، کارتهای اشتراکی را در اختیار افرادی که با آنها همکاری میکنند، قرار خواهند داد تا آنها بتوانند از تسهیلات ویژهای برای خرید محصولات «Kubota» بهرهمند شوند. همچنین مقرر شده در هر ماه قرعهکشیهای مختلفی میان شرکتکنندگان نظرسنجیهای «Kubota» برگزار شود تا شاخصههای جذب مخاطبان نیز برای این کمپانی تعیین شود.