پلتفرم هوشمندی که محصولات زراعی و دام را تحلیل می‌کند
پلتفرم هوشمندی که محصولات زراعی و دام را تحلیل می‌کند
اقتصادسبز آنلاین: یک تجارت جدید انگلیسی-دانمارکی که از تجزیه و تحلیل ترکیبی برای بهبود عملکرد و انعطاف‌پذیری محصولات و دام استفاده می‌‌کند، پس از راه‌‌اندازی رسمی آن توسط گروه Wheatsheaf، یک سرمایه‌گذار بین‌المللی agtech، اکنون برای بخش غذا و کشاورزی در دسترس است.

اقتصادسبز آنلاین: یک تجارت جدید انگلیسی-دانمارکی که از تجزیه و تحلیل ترکیبی برای بهبود عملکرد و انعطاف ‌پذیری محصولات و دام استفاده می‌‌کند، پس از راه‌‌اندازی رسمی آن توسط گروه Wheatsheaf، یک سرمایه‌گذار بین‌المللی agtech، اکنون برای بخش غذا و کشاورزی در دسترس است. Synomics که در آکسفورد، انگلستان و دانمارک مستقر است، می‌‌تواند از طریق استفاده از پلتفرم ترکیبی اختصاصی Insights توسط تیمی از متخصصان بسیار با تجربه حوزه کشاورزی، به سرعت بینش‌های بیولوژیکی جدیدی ایجاد کند، به روش‌هایی که فناوری کنونی نمی‌‌تواند به آن دست یابد.

بیشتر بخوانید: کمپانی Limerick، وارد بازار رقابتی آمریکا شد

مجوز پلتفرم PrecisionLife، به‌دنبال پروژه‌های موفقی صادر شد که نشان داده در پیش‌‌بینی شایستگی ژنتیکی حیوانات، از روش‌های ژنتیک آماری تثبیت ‌شده بهتر عمل می‌‌کند. این کسب و کار، 12 ماه گذشته را صرف توسعه پلتفرم برای مخاطبان جدید کرده است تا دانشمندان و تولیدکنندگان حیوانات و محصولات زراعی را قادر سازد تا درک بهتری از آنچه که ویژگی‌های اصلی تولید را هدایت می‌کند، داشته باشند و بر این اساس نوآوری کنند. در واقع می‌توان گفت که این پلتفرم به دانشمندان، کشاورزان و تولیدکنندگان مواد غذایی این امکان را می‌‌دهد که با بینش‌‌هایی که قبلا نتوانسته‌‌اند از داده‌هایی که به دست آورده‌‌اند، حاص آورند، درباره حیواناتی که پرورش می‌‌دهند و محصولاتی که رشد می‌کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنند.