ابتکار متفاوت برندهای غذایی آمریکا برای مراسم شکرگزاری امسال
ابتکار متفاوت برندهای غذایی آمریکا برای مراسم شکرگزاری امسال
اقتصاد‌سبز آنلاین: مصرف‌کنندگان باید امسال در میزهای شکرگزاری خود جای خالی ویژه‌ای را برای محصولات غذایی و خوراکی بگذارند ...

اقتصاد‌سبز آنلاین: مصرف‌کنندگان باید امسال در میزهای شکرگزاری خود جای خالی ویژه‌ای را برای محصولات غذایی و خوراکی بگذارند، اما ممکن است این محصولات مربوط به غذاهای سنتی و مورد‌انتظار نباشد. امسال، شرکت‌ها فرمول‌‌های خارج از روال همیشگی را معرفی می ‌کنند و دستور العمل‌های آزمایش شده شکرگزاری را به‌کار می‌‌گیرند. شرکت آب گازدار Aura Bora، بی‌نظیرترین معجون خود را تا به امروز با انتشار آب گازدار لوبیا سبز عرضه کرد. به گفته این شرکت، آب گازدار الهام گرفته از کاسرول با طعمی شیرین، آبدار و کره‌ای است.

بیشتر بخوانید: فستیوال ماشین‌آلات ایمن توسط «پوتینگر» برگزار می‌شود

در جای دیگر، McConnell’s Fine Ice Cream با Martinelli’s همکاری می‌کند تا طعم بستنی سیب و مربای کرن بری را با نسخه محدود عرضه کند. این طعم دارای آب سیب درخشان مارتینلی است که با بستنی مک کانل مخلوط شده و با نوارهای مربای کرن بری ترکیب شده است. و در نهایت، تغییر دسر شکرگزاری با همکاری هیات تبلیغاتی اسپند آمریکایی و شرکت مشترک پیتزا تونی بولونی است. این دو یک پیتزا پای اسپند با نسخه محدود منتشر کردند که دارای پوسته پیتزای دوغ، سس گوجه فرنگی دم کرده بوربون، موزارلا، گرد و غبار رازیانه با طعم پپرونی است که روی آن لعاب پای اسپند بالزامیک تند پوشیده شده است. از برندهای تونی بولونی، این پای گیاهی ترکیبی خوشمزه از پیتزای کلاسیک خوش طعم ما و پای نمادین اسپند بوده که مملو از طعم تعطیلات است.