ارائه برنامه‌های غذایی سفارشی مبتنی بر DNA
ارائه برنامه‌های غذایی سفارشی مبتنی بر DNA
اقتصادسبز آنلاین: Nutrigenomix Inc، یک شرکت مستقر در تورنتو و متخصص در آزمایش‌های ژنتیکی برای تغذیه شخصی، برنامه Smart Choices را راه‌‌اندازی کرده که این مجموعه‌‌ای از برنامه‌های غذایی سفارش ‌شده بر اساس توصیه‌‌های غذایی مبتنی بر DNA فرد است.

اقتصادسبز آنلاین: Nutrigenomix Inc، یک شرکت مستقر در تورنتو و متخصص در آزمایش‌های ژنتیکی برای تغذیه شخصی، برنامه Smart Choices را راه‌‌اندازی کرده که این مجموعه‌‌ای از برنامه‌های غذایی سفارش ‌شده بر اساس توصیه‌‌های غذایی مبتنی بر DNA فرد است. Nutrigenomix با مشارکت EatLove، پیشرو در فناوری تغذیه شخصی، اکنون می‌‌تواند برنامه‌های غذایی سفارشی مبتنی بر DNA، ثبت غذا، فهرست مواد غذایی و تحویل اختیاری را برای تکمیل چندین محصول و خدمات موجود خود ارائه دهد. همراه با نتایج آزمایش ژنتیکی عملی و یک ابزار ارزیابی تغذیه جامع، سرویس جدید برنامه‌ریزی وعده غذایی نیازهای غذایی فرد، پاسخ به اجزای رژیم غذایی، عدم تحمل و ترجیحات غذایی و همچنین اهداف مدیریت وزن را در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: تأثیر متابولیسم اسیدهای چرب بر ایمنی گیاهان

این هدف کمک به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و مشتریان آن‌ها است که یک برنامه غذایی عملی برای سلامت، تندرستی و عملکرد مطلوب ایجاد کرده و غذا خوردن را برای مشتریان با توجه به مشخصات ژنتیکی منحصر به فرد خود آسان کنند. لازم به ذکر است که EatLove مستقر در سانفرانسیسکو توسط متخصصان تغذیه، خدمات پزشکی، خدمات غذایی، بیمارستان‌ها و تیم‌های تناسب اندام و ورزشی حرفه‌ای در سراسر جهان استفاده می شود تا به مشتریان و بیماران دسترسی به برنامه‌های تغذیه مقیاس‌پذیر و مبتنی بر شواهد را ارائه دهد. سیستم هوش تغذیه اختصاصی LENA سفارش، تهیه و خوردن غذای روزانه مشتریان را در برمی گیرد که هر نسخه غذایی فردی شامل بیش از 80 ماکرو و ریز مغذی است.