از کیفیت کالا کوتاه نمی‌آییم
از کیفیت کالا کوتاه نمی‌آییم
اقتصادسبز آنلاین: وزیر صمت گفت: کیفیت کالا‌ها و خدمات یک اصل است و از آن کوتاه نخواهیم آمد.

اقتصادسبز آنلاین: وزیر صمت گفت: کیفیت کالا‌ها و خدمات یک اصل است و از آن کوتاه نخواهیم آمد.

عباس علی آبادی، وزیر صمت گفت: بخش صنعت، معدن و تجارت ۳۰ درصد از تولید ناخالص داخلی و ۳۷ درصد اشتغال را در اختیار دارد و ۷۰ هزار واحد صنعتی، ۱۰ هزار معدن، سه میلیون واحد صنفی، ۹۰ هزار انبار و ۴۰ هزار بازرگان، بیشترین عوامل مولد اقتصاد را در خود جای داده است.
او گفت: در برنامه هفتم، بر توسعه زنجیره‌های ارزش ملی و منطقه‌ای و تکمیل زنجیره مواد تاکید شده است، در این دوره در تلاشیم تا از رویکرد قیمت گذاری و تنظیم بازار به تمرکز بر اقتصاد منطقه‌ای یا ژئو اکونومیک صنعتی چرخش داشته باشیم.
به گفته وزیر صمت، برای توسعه درون زا باید ظرفیت‌ها بر اساس زنجیره ارزش و استفاده از ظرفیت‌های ملی و ارتقای شاخص‌های ارزش در صادرات (بدون در نظر گرفتن صادرات مواد خام و نیمه خام) هدف گذاری شود.
علی‌آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
به گفته وزیر صمت،کیفیت کالا‌ها و خدمات یک اصل است و از آن کوتاه نخواهیم آمد.
علی‌آبادی گفت: برای تامین سرمایه در گردش واحدها به دنبال ساز و کار و نظام مالی مستقل هستیم و اعتقاد جدی به توسعه صنایع نرم و دانش‌بنیان داریم.

 

 

پایگاه خبری صنعت غذا

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان