استفاده از رنگ‌های ساتن برای بسته‌بندی نوشیدنی‌ها
استفاده از رنگ‌های ساتن برای بسته‌بندی نوشیدنی‌ها
اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی Clariant از متخصصان ترکیب رنگ و طرح در بسته‌بندی انواع مواد غذایی، نوشیدنی و خوراکی در جهان، برای نخستین‌بار اقدام به تولید بسته‌بندی‌های نوشیدنی با استفاده از رنگ‌های ساتن کرده است.

اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی Clariant از متخصصان ترکیب رنگ و طرح در بسته‌بندی انواع مواد غذایی، نوشیدنی و خوراکی در جهان، برای نخستین‌بار اقدام به تولید بسته‌بندی‌های نوشیدنی با استفاده از رنگ‌های ساتن کرده است.

این نوع رنگ به بدنه قوطی‌های نوشیدنی جلوه ویژه شیشه‌ای از جنس ساتن می‌دهد که هم جذابیت بصری دارد و هم در جلوگیری از جذب نور، دما و فشار بسیار تأثیرگذار است. رنگ‌های حاصله به بسته‌بندی PET کمک می‌کند تا در شرایط آسان‌تری تولید شوند و کارآیی و ماندگاری آنها تا سه برابر افزایش پیدا کنند. این نوع رنگ ساتن هنگامیکه بر روی قوطی نوشیدنی قرار می‌گیرد، همچون یک پارچه براق و شفاف نمایان می‌شود که در جذب مخاطبان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. تنوع رنگ و طرح در این نوع از بسته‌بندی به بیش از 100 مدل می‌رسد که بسیار شگفت‌انگیز و جذاب خواهد بود. همچنین این نوع رنگ ساتن اجازه نفوذ دما و فشار بالا به داخل قوطی را نمی‌دهد و از این رو میزان ماندگاری نوشیدنی را در فضای بیرون از یخچال تا بیش از 35 درصد افزایش می‌دهد. از دیگر مزیت‌های این رنگ آن است که اجازه نمی دهد در طولانی مدت مزه یا رنگ نوشیدنی تغییر کند و سلامت مصرف کنندگان را به خطر اندازد. از این‌رو مصرف‌کنندگان با اطمینان خاطر می‌توانند بیش از 12 ساعت از آن نوشیدنی در هر دما یا فشاری بدون وجود یخچال استفاده کرده و از سلامت آن مطمئن باشند.