اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «Conagra» که یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده مواد غذایی و خوراکی در جهان بهشمار میرود، اعلام کرده است که اگر طی 5 سال گذشته تغییراتی در ساختار داخلی و بخشهای مدیریتی خود میداد، میتوانست به بازدهی بیشتر و مفیدتری دست پیدا کند.
از اینرو در حال حاضر این کمپانی درنظر دارد از مدیریت داخلی بخشهای مختلف خود آغاز کرده و این تغییر ساختار را در سایر بخشها نیز پیاده کند. این تغییرات «Conagra» بسیار گسترده خواهد بود و تمامی بخشهای اجرایی و تولیدی را شامل میشود. همچنین مقرر شده بخشهای برنامهریزی و توسعه پلنهای اجرایی و تبلیغاتی نیز به واحدهای کنونی این تولیدکننده افزوده شده و افراد متخصص جدیدی در این زمینه بهکار گرفته شود. بنابراین بسیاری از رقبای کمپانی «Conagra» از اعلام رسمی این تغییر ساختار متعجب شدهاند و معتقدند این تغییرات میتواند تحولات عظیمی در بخش تولید و عرضه محصولات «Conagra» ایجاد کند و شرایط بازار را به نفع این کمپانی خواهد کرد. بنابراین نگرانی رقبای «Conagra» موجب شده تغییراتی در بازار سهام موادغذایی امریکا به وجود آید و معاملات در این بخش با کمی کندی انجام شود. این در حالی است که برخی از کارشناسان و متخصصان این حوزه بر این باورند که «Conagra» برای ایجاد جو روانی در میان رقبای خود، چنین اطلاعیهای را منتشر کرده و احتمال اینکه شرایط بازار به سمت این کمپانی تغییر مسیر دهد، بسیار پایین است.