اقتصادسبز آنلاین: صادرات ۱۰ درصد و فروش داخلی شرکت صنایع شیر ایران 4.2 درصد، از نظر وزنی، رشد کرد.
به گزارش خبرنگار ما، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران با اعلام این مطلب افزود: پگاه در سال ۹۹ در حوزههای دریافت شیرخام نیز، به رکورد قابل توجهی، دست یافت.
وی، با اشاره به توفیقات حاصل شده در حوزه صادرات نیز افزود: کسب عنوان صادر کننده ممتاز برای دومین بار و شکستن رکورد صادرات، موید عملکرد مطلوب سال گذشته شرکت، بوده است.
مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به نقش صادرات در ارزآوری کشور گفت: توسعه بازارهای صادراتی در اوراسیا، یکی از اهداف اصلی شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، در سال ۱۴۰۰، است.
بیشتر بخوانید: راهاندازی تورهای اجتماعی «Grants Daily»
قدوسی با تقدیر از عملکرد شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه و تجهیز ناوگان توزیع، تاکید کرد: مدیران این حوزه، تمرکز بر افزایش فروش وزنی، ارزش سبد، رشد سهم ویترینی و افزایش تعداد عاملین فروش را، بهعنوان اهداف پیش رو، مد نظر قرار دهند.
مدیرعامل صنایع شیر ایران تصریح کرد: استمرار کیفیت و مزه مطلوب، در راستای جلب رضایت مشتریان از مهمترین اهداف شرکت است که به جدیت پیگیری میشود.
وی همچنین توجه به اصول کاهش قیمت تمام شده و مطلوبیت نهایی محصول را از شاخصهایی دانست که در دستور کار سال جاری قرار گرفته است.
قدوسی، با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از ظرفیت موجود، باید نهایت بهره برداری در راستای توسعه بیش از پیش شرکت، انجام شود. / روابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)