اقتصادسبز آنلاین: واقعیت مجازی (VR) هنوز در مراحل ابتدایی خود است و مسیرهای بسیاری برای اکتشاف وجود دارد. این چشمانداز هیجانانگیز ما را به عمق امکانات آن فرا میخواند.
با اعلامهای اخیر اپل و متا، توسعه سختافزار در VR بار دیگر شتاب بیشتری میگیرد. علاوه بر این، محتوای موجود در حوزه VR از همیشه بیشتر و جذابتر شده است. بازیگران، استودیوها، خالقان و بازیکنان وب3 در حال اتصال نقاط برای به وجود آمدن یک اکوسیستم پویای واقعیت مجازی هستند. با اینحال، لازم است به نیاز به یک ساختاربندی بهتر در صنعت توجه کنیم. به جای واکنش به نوسانات بازار و پیشرفت نرمافزار/سختافزار، به موازات آن، زمان آن رسیده است که بهصورت پیشگام با مخاطبان ارتباط برقرار کرده، برای شناخت بهتر، برندینگ قویای را برای خود بهوجود آورده و اطمینان حاصل کنیم که اهمیت آن روزبهروز بیشتر میشود.
اگرچه مردم هنوز بهدنبال ارتباطات انسانی در متاورس هستند، اما برندهای تجاری به شدت به این رسانه جدید روی آوردهاند. برندهایی مانند بالینسیاگا، نیسان، نایکی، گوچی، والمارت، سفورا و بسیاری دیگر حضور خود را در پلتفرمهایی مانند فورتنایت، روبلاکس، دسنترالند، یا زپتو به ترتیب برای افزایش درگیری مشتریان به ارمغان آوردهاند. این برندهای برتر، پتانسیل متاورس به عنوان یک جامعه جهانی برای بازاریابی و تبلیغات هدفمند را درک کردهاند. برندها با قرار دادن خود در متاورس، به عنوان نشان دهنده طرحمحوری و نوآوریهای خود، مشتریانی را که به فناوری علاقهمند هستند و دارای آگاهی از روندهای جدید بوده، جذب میکنند.
اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا