ساخت نخستین لودر تمام الکترونیک در هلند
ساخت نخستین لودر تمام الکترونیک در هلند
اقتصادسبز آنلاین: از سال 2000 میلادی، ساخت و طراحی انواع تجهیزات و سیستم‌های الکتریکی برای ماشین‌آلات کشاورزی افزایش پیدا کرده تا بتواند به مدرن شدن این صنعت کمک شایانی کند.

اقتصادسبز آنلاین: از سال 2000 میلادی، ساخت و طراحی انواع تجهیزات و سیستم‌های الکتریکی برای ماشین‌آلات کشاورزی افزایش پیدا کرده تا بتواند به مدرن شدن این صنعت کمک شایانی کند. اما تمامی این سیستم‌ها تنها به بخشی از این ماشین‌ها کمک کرده و آنها را به روز کرده‌اند. اما هم‌اکنون یک شرکت هلندی موفق شده 25 هزارمین دستگاه خود را به‌صورت صد درصد الکتریکی تولید کند و برای نخستین‌بار آن را به بازار جهانی عرضه نماید. رونمایی از این لودر برقی سبب ایجاد موج جدیدی در حوزه تولید ماشین‌آلات کشاورزی به ویژه در کشور هلند می‌شود که نتایج آن در سال 2021 میلادی به خوبی نمایان خواهد شد. این لودر برقی از یک بدنه انعطاف‌پذیر رنگی تشکیل شده که ترکیبی از پلیمر، پلاستیک و شیشه‌های خرد بازیافتی را شامل می‌شود. این بدنه به اندازه‌ای منعطف است که به راحتی در اشکال مختلف درآمده و در هر فضایی با هر زاویه‌ای جای می‌گیرد. همچنین انعطاف و حرکت چرخ‌ها نیز شامل این فناوری جدید شده و با استفاده از سیستم‌های تمام برقی انجام می‌شود. این سیستم‌های الکتریکی حرکت موتور و چرخ‌ها را بسیار روان کرده
و موجب می‌شوند تا کمترین فشار به ماشین آمده و کارآیی آن نسبت به سایر ماشین‌آلات مشابه تا چندین سال افزایش پیدا کند. از دیگر مزیت‌های این لودر تغییر رنگ بدنه آن نسبت به دما و فشار محیط است. در واقع با فزایش دما بدنه تغییر رنگ داده و رنگ آن روشن می‌شود تا کمترین تأثیر و فشار به بدنه وارد شود.