علم و فن را برای تولید و ‌حفظ کیفیت محصول به خدمت گرفتیم
علم و فن را برای تولید و ‌حفظ کیفیت محصول به خدمت گرفتیم

مهندس بهادر ‌هادیزاده * بنابر گفته یکی از بزرگان علم اقتصاد،کارآفرینی موتور توسعه اقتصادی است که بدون آن هیچ کشوری نمی‌تواند به توسعه‌ اقتصادی دست یابد. کارآفرینی کیفیتی است که افراد را قادر می‌سازد یک فعالیت جدید را شروع کنند یا با قدرت فعالیت موجود را توسعه دهند. کارآفرینی موتور تحول و توسعه اقتصاد، فرهنگ […]

مهندس بهادر ‌هادیزاده *

بنابر گفته یکی از بزرگان علم اقتصاد،کارآفرینی موتور توسعه اقتصادی است که بدون آن هیچ کشوری نمی‌تواند به توسعه‌ اقتصادی دست یابد.
کارآفرینی کیفیتی است که افراد را قادر می‌سازد یک فعالیت جدید را شروع کنند یا با قدرت فعالیت موجود را توسعه دهند.
کارآفرینی موتور تحول و توسعه اقتصاد، فرهنگ و جامعه است. رشد و فراگیری این پدیده می‌تواند به تحول و دگرگونی اساسی در اقتصاد ملی منجر شود.
بنابراین این موضوع حمایت مسئولین را می‌طلبد که همواره با حمایت کارآفرین بتوانند موجب اشتغالزایی و توسعه اقتصاد شوند، صنعت آرد نیز یک صنعت استراتژیک است که در راستای تامین قوت غالب مردم اهمیت بسزایی در چرخه اقتصادی کشور دارد و در کنار آن وجود کارخانجات آرد به عنوان یک بنگاه اقتصادی با ایجاد اشتغال مستقیم و غیر‌مستقیم نقش مهمی را در زمینه‌های اجتماعی دارد بنابراین این صنعت بیش از پیش به توجه و عنایت مسئولین نیاز دارد.
شرکت گل آرد زاگرس در سال92 تأسیس و در آبان ماه 95 به تولید انبوه در زمینه تولید انواع آرد دست یافت. این واحد با ظرفیت تولیدی 300 تن در روز قادر به تولید انواع آرد مصرفی استان زنجان و استان‌های همجوار است.
این مجموعه مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات با آخرین متد و تکنولوژِی روز دنیا است. ماشین‌آلات کارخانه ساخت کمپانی بولر سوئیس و مطابق با آخرین تکنولوژِی روز دنیا هستند. محصولات این واحد تولیدی شامل انواع آردهای کامل، نول، ستاره، ماکارونی، بربری، تافتون و لواش، سنگک که در بسته بندی‌های مختلف برحسب نیاز مشتریان قابل ارائه است.
در حال حاضر شرکت گل آرد زاگرس دارای خط تولید آرد نرم (خبازی، قنادی، صنعتی‌) با ظرفیت 300 تن در روز از پیشرفته‌ترین و مجهزترین واحدهای تولیدی در صنایع کشور است.
شرکت ضمن برخورداری از نیروهای مجرب و کار آزموده و مدیران با سابقه و متخصص با استفاده از ماشین‌آلات مدرن و فن‌آوری روز دنیا یکی از مجهزترین واحدهای تولیدی در صنعت آرد کشور و خاورمیانه می‌باشد.
و با تلاش در جهت استقرار سیستم‌های نوین مدیریت کیفی تلاش می‌کند در جهت تأمین خواسته‌های مصرف‌کنندگان و حفظ محیط‌زیست و ارتقای سطح آموزشی پرسنل و افزایش کیفی محصولات گام بردارند.

*‌ مدیر‌عامل گل آرد زاگرس

 
 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا

 

  • نویسنده : بهادر ‌هادیزاده