فروشگاه‌های زنجیره‌ای Circle K برنامه «اشتراک نوشیدنی» را اجرایی می‌کند
فروشگاه‌های زنجیره‌ای Circle K برنامه «اشتراک نوشیدنی» را اجرایی می‌کند
اقتصاد‌سبز آنلاین: فروشگاه‌های زنجیره‌ای Circle K با پیروی از Burger King و Panera Bread، برنامه اشتراک نوشیدنی را راه‌اندازی می‌کند.

اقتصاد‌سبز آنلاین: فروشگاه‌های زنجیره‌ای Circle K با پیروی از Burger King و Panera Bread، برنامه اشتراک نوشیدنی را راه‌اندازی می‌کند.

این کمپانی در این برنامه اعلام کرده، مشتریانی که ماهیانه 5.99 دلار پرداخت می‌کنند، می‌توانند هر روز یک چای، قهوه، نوشیدنی و آبمیوه‌های طبیعی به انتخاب خود میل کنند. برنامه Circle K به دنبال ایجاد وفاداری و ترغیب مردم به فروشگاه‌‌های خود است، چرا که در طول همه‌گیری ویروس کرونا، مصرف ‌کنندگان کمتر به فروشگاه‌های رفاهی این برند مراجعه می‌کردند. در واقع می‌توان گفت که فروش نوشیدنی‌های خودسرویس در سراسر جهان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا ضربه سنگینی خورد و طبق اعلام انجمن ملی فروشگاه‌های رفاه، فروش نوشیدنی‌های گرم یک سوم افت پیدا کرد، در حالی که نوشیدنی‌های سرد به میزان7.9 درصد کاهش یافت. Circle K برنامه‌هایی برای اجرای این برنامه در سال گذشته میلادی داشت، اما همه‌‌گیری شیوع پیدا کرد و مقامات بهداشت عمومی از مصرف ‌کنندگان می‌‌خواستند در خانه بمانند. اما اکنون، با تلقیح آمریکایی‌ها و کاهش محدودیت‌‌ها، محیط مصرف‌ کننده بار دیگر در حال تغییر است.

بیشتر بخوانید: رونمایی از جدیدترین سیستم تصفیه آب آبیاری در اسپانیا

این برند در طول سه ماه گذشته این طرح را در بیش از 100 فروشگاه در نزدیکی آگوستا، جورجیا، کلمبیا و کارولینای جنوبی آزمایش کرده است و نتایج این آزمایش‌ها نشان داد که مشتریان استقبال بی‌نظیری از این برنامه کرده‌اند.