مشارکت Kroger در مسابقات ورزشی خیابانی
مشارکت Kroger در مسابقات ورزشی خیابانی
اقتصاد سبز آنلاین:  کمپانی Kroger از تولیدکنندگان بزرگ انواع مواد غذایی و خوراکی جهان اخیراً در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که همکاری جدید خود را با انواع مسابقات ورزشی که در خیابان‌ها اجرا می‌شوند، آغاز کرده و تا پایان سال 2020 میلادی این همکاری در بیش از 70 درصد کشورهای مختلف جهان توسعه پیدا خواهد کرد.
اقتصاد سبز آنلاین:  کمپانی Kroger از تولیدکنندگان بزرگ انواع مواد غذایی و خوراکی جهان اخیراً در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که همکاری جدید خود را با انواع مسابقات ورزشی که در خیابان‌ها اجرا می‌شوند، آغاز کرده و تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی این همکاری در بیش از ۷۰ درصد کشورهای مختلف جهان توسعه پیدا خواهد کرد.
در این اطلاعیه آمده است که در حال حاضر حدود ۲۳ هزار مغازه در ایالت‌های مختلف امریکا که با کمپانی Kroger همکاری دارند، آمادگی خود را برای همراهی با این کمپانی اعلام کرده‌اند. Kroger درنظر دارد در بخش‌های مختلفی با این مسابقات همکاری داشته باشد. یکی از این بخش‌ها شامل تأمین کامل مواد‌غذایی و نوشیدنی ورزشکاران و تماشاچیان می‌شود. یکی دیگر از بخش‌ها هم مربوط به اطلاع‌رسانی‌های گسترده این مسابقات از طریق وب سایت Kroger و مغازه‌هایی که ذکر شد، خواهد بود. همچنین کمپانی Kroger اعلام کرده است که حدود نیمی از هدایا و جوایز این مسابقات را تامین خواهد کرد و برای تمامی کودکان حاضر در مسابقات، جوایز ویژه ای را درنظر می‌گیرد. بسیاری از این مسابقات خیابانی جنبه فرهنگی داشته و یک قوم یا ملیتی را درگیر می‌کنند. از این رو کمپانی Kroger تصمیم دارد با این اقدام افراد مختلف از فرهنگ‌های گوناگون را با برند خود آشنا سازد و میزان مصرف محصولات Kroger را در این اقوام افزایش دهد. این سرمایه‌گذاری بلندمدت Kroger قطعا در رشد شاخص سهام آن و جذب مخاطبان در سطح بین‌الملل تأثیرگذار خواهد بود.