اقتصاد سبز آنلاین: «مگی» جزو گروه کارخانهای مواد غذایی کمپانی «نستله» است که به دلیل نوع عرضه محصولات خود و ایجاد تنوع در تولید انواع سوپ، سس، ماکارونی به ویژه طعمهای متنوع آنها توانسته موفقیتهای چشمگیری بهدست آورد.
این کمپانی اخیراً کمیسیون جدیدی را با عنوان «رقابت بینالملل» راهاندازی کرده است. این کمیسیون از برترین برندهای جهانی مواد غذایی و نوشیدنی تشکیل شده که با جلسات تخصصی خود استراتژیهای جدیدی را جهت پیشرفت و توسعه بازار موادغذایی بینالمللی ارایه میدهد. نکته قابل توجه اینجاست که به دلیل عناوین مورد بررسی در کمیسیون و جلب توجه سایر برندهای جهانی مواد غذایی، نام آن «رقابت بینالملل» عنوان شده است. همچنین ایدههایی از چگونگی تبلیغات بهینه و مفید در بازار جهانی، نوع عرضه محصولات و بهکارگیری سبکترین و مغذیترین مواد در تولیدات از جمله مواردی هستند که در این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار میگیرند و از اهمیت ویژهای برخوردارند. این کمپانی یکی از بزرگترین اسپانسرهای تیمهای ورزشی منطقه افریقای جنوبی نیز محسوب میشود که با مشارکت در تاسیس سالن و مدارس آموزشی ورزشی موفق به تربیت تعداد قابل توجهی از ورزشکاران حرفهای در سطح بینالملل شده است.