اقتصادسبز آنلاین: شرکت «کرافتهاینز» به دنبال همکاری با استارتاپهایی است که راهحلهایی برای بهبود طعم، تغذیه و پایداری گوجه فرنگی ایجاد میکنند.
سازنده سس گوجه فرنگی، با همکاری سازماندهندگان مجموعه رویدادهای Future Food-Tech، یک چالش نوآوری را برای برجسته کردن استعدادهای نوظهور و حل چالشهای صنعت راهاندازی میکند. پیش از این، Danone North America، Givaudan، Puratos، Kellogg Co.، Unilever، Roquette و Quorn Foods ابتکارات مشابهی را با Rethink Events ارائه کرده بودند.
بیشتر بخوانید: چشمانداز جایگاه اوکراین در بازارهای جهانی ذرت و گندم
استارت آپها میتوانند درخواستهای خود را تا پایان ژانویه سال 2023 میلادی ارسال کنند. سپس 20 فینالیستهای منتخب، ایدههایی را برای مدیران «کرافتهاینز» در اجلاس Future Food-Tech سانفرانسیسکو در 16 تا 17 مارس سال نو میلادی ارائه خواهند کرد. استارت آپها ممکن است مفاهیمی را برای مواد تشکیل دهنده، فناوریهای پردازش و بستهبندی و محصولات نهایی ارائه دهند. Kraft Heinz بیشتر به متقاضیانی علاقه مند است که دارای اثبات اصل و نمونه اولیه باشند. محلولها ممکن است از طعم، تغذیه، راحتی، مقرون به صرفه بودن و پایداری استفاده کنند. استارتاپ برنده از مدیران «کرافتهاینز» آمریکای شمالی آموزش و تخصص دریافت خواهد کرد که شامل راهنماییهای فنی، نظارتی، نوآوری، بازاریابی، افزایش مقیاس و توزیع و همچنین دسترسی به امکانات شرکت برای پشتیبانی در محل میشود.