کاهش تلفات محصولات کشاورزی با یک آفت‌کش جایگزین
کاهش تلفات محصولات کشاورزی با یک آفت‌کش جایگزین
اقتصادسبز آنلاین:‌ یک شرکت تجاری جدید آمریکایی مستقر در نیومکزیکو در حال جایگزینی آفت‌کش‌های معمولی است که به محیط زیست آسیب می‌رسانند و با سرطان، آلزایمر، نقایص مادرزادی و سایر مشکلات جدی مرتبط با سلامتی مرتبط هستند.

اقتصادسبز آنلاین:‌ یک شرکت تجاری جدید آمریکایی مستقر در نیومکزیکو در حال جایگزینی آفت‌کش‌های معمولی است که به محیط زیست آسیب می‌رسانند و با سرطان، آلزایمر، نقایص مادرزادی و سایر مشکلات جدی مرتبط با سلامتی مرتبط هستند. Terra Vera تازه تاسیس می‌گوید راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای جایگزینی آفت کش‌های معمولی و افزایش ایمنی محصول و اعتماد مصرف‌کنندگان در صنعت کشاورزی ارائه می‌دهد. Terra Vera با استفاده از فناوری‌های ثبت شده مطابق با مقررات EPA می‌گوید که محصولش جایگزین ایمن، مؤثر و پایدار برای کمک به کشاورزان در خلاصی از محصولات از آلودگی‌ها و در عین حال حفظ کیفیت و عملکرد است. این فناوری از فرآیند بیولوژیکی طبیعی انسان برای مبارزه با عفونت‌ها با تبدیل ترکیبات آلی و بی‌اثر به یک محلول ضد میکروبی که برای بافت زنده بی‌خطر است، در عین‌حال در غیرفعال کردن پاتوژن‌ها از جمله ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها موثر است، تقلید می‌کند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از باریکترین تراکتور جهان

کپک پودری و بوتریتیس دو نمونه از بیماری‌های قارچی در گیاهان بوده که توسط Terra Vera قابل درمان هستند. به‌طور خاص، ژنراتورهای ترا ورا در محل، آب، الکتریسیته و ترکیبی از نمک‌ها و اسیدهای آمینه را به یک محلول آلی تبدیل می‌کنند که بسیاری از پاتوژن‌‌های رایج (مانند کپک، کپک پودری و ویروس‌‌ها) را غیر فعال می‌کند، اما برای گیاهان، مردم و حیوانات بی‌‌خطر است.