اقتصادسبز آنلاین: توییتر، که اکنون با نام «X» شناخته میشود، در حال تغییر شکل است و با یک لوگوی جدیدی که مورد انتقاد برخی افراد قرار گرفته، همراه است.
ایلان ماسک، که سال قبل شرکت را با ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده بود، در تاریخ 1مرداد 1402 با انتشار پیشینهای در توییتر، لوگوی موقت را رونمایی کرد. این لوگوی ساده (x)، در روز دوشنبه 2مرداد1402 جایگزین پرنده شناخته شده توییتر شد. ایلان ماسک، سبک طراحی آن را «آرت دکو» خوانده است. یک طراح گرافیک، لوگوی جدید توییتر را بررسی کرده و آن را به عنوان «سرد و تیز» شناسایی کرده است. طراح گرافیک معتقد است که لوگوی جدید توییتر، به دلیل نقطههای تیز و خطوط سرد، احساس «تنش و ناامنی» را به کاربران منتقل میکند. همچنین، او معتقد است که لوگوی جدید توییتر با لوگوی شرکتهای دیگری که اخیراً بهروزرسانی شدهاند، مانند اوبر، شباهت دارد. طراح گرافیک بیان میکند که در طراحی یک لوگو، باید به ارتباط آن با هویت و شخصیت شرکت توجه شود و از طریق آن، باید احساس اعتماد و اطمینان به کاربران منتقل شود. او معتقد است که لوگوی جدید توییتر، این هدف را نمیتواند برآورده کند.
اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا