کمپانی CLAAS از حامیان رسمی بیماران «کووید-19»
کمپانی CLAAS از حامیان رسمی بیماران «کووید-19»
اقتصادسبز آنلاین: کمپانی CLAAS که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین‌آلات سبک و سنگین کشاورزی در جهان به شمار می‌رود ...

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی CLAAS که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین‌آلات سبک و سنگین کشاورزی در جهان به شمار می‌رود، به طور رسمی حمایت خود را از خیره‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های حامی بیماران کرونا ویروس در مناطق محروم جهان اعلام کرده است و در نظر دارد تا پایان سال 2021 میلادی بسته‌های جدید مالی و مواد غذایی و تقویتی خود را مخصوص این بیماران فراهم کند. کارشناسان CLAAS معتقدند می توان با استفاده از یک تیم پزشکی متبحر، محصولات غذایی را تهیه کرد که برای بیماران کرونایی شناخته شده در مناطق محروم جهان مفید باشد و در جهت تأمین سلامت آن‌ها از سوی پزشکان نیز توصیه گردد.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن Greenease

در این راستا کمپانی CLAAS تصمیم دارد تا پایان سال جاری میلادی نشست‌های متعددی را با انجمن‌های مختلف پزشکی و درمانی در این مناطق محروم برگزار کند و براساس شدت بیماری و سنین مختلف بیماران، محصولات غذایی جدیدی را برای آن‌ها تهیه کند. تمامی این بسته‌ها در سال 2021 میلادی به صورت رایگان دراختیار این انجمن‌ها قرار می گیرند تا بیماران بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. همچنین مقرر شده به تعدادی از این بیماران خاص اشتراک یک تا دو ساله داده شود و بسته‌های آن‌ها به درب منزلشان ارسال گردد. این در حالی است که هم اکنون کمپانی CLAAS تیم جدیدی از متخصصان برتر تغذیه را گردهم آورده و برای کسب اهداف مورد نظر خود در ارتباط با انجمن‌های بیماری‌های مربوط به کرونا و گونه‌های جدید آن، این تیم را به استخدام خود آورده است.