بسته‌بندی 2021 تِت با شعار «خداحافظ پاندمی»
بسته‌بندی 2021 تِت با شعار «خداحافظ پاندمی»
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی TET که از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بزرگ انواع خشکبار در ویتنام به‌شمار می‌رود، به تازگی از بسته بندی 2021 محصولات خود با طراحی کاملا متفاوت و لوکس رونمایی کرده که در کنار آن، شعار «خداحافظ پاندمی کرونا» را به نمایش درآورده است.

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی TET که از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بزرگ انواع خشکبار در ویتنام به‌شمار می‌رود، به تازگی از بسته بندی 2021 محصولات خود با طراحی کاملا متفاوت و لوکس رونمایی کرده که در کنار آن، شعار «خداحافظ پاندمی کرونا» را به نمایش درآورده است.

بیشتر بخوانید: 2021؛ سال ظهور نوآوری برندهای موادغذایی و نوشیدنی جهان

البته این بسته‌بندی جدید کمپانی تِت بر پایه توسعه فرهنگ غلبه بر ترس و وحشت ناشی از ویروس کرونا در جهان ارایه داده شده و به زودی تبلیغات محیطی خاصی را نیز در کشور ویتنام به خود اختصاص خواهد داد. از رنگ کاملاً شاد و جذاب برای بسته‌های جدید محصولات کمپانی تِت استفاده شده تا بتواند مصرف‌کنندگان خود را از ناراحتی و نگرانی دور کند و فضایی کاملاً شاد و گرم را ایجاد نماید. این در حالی است که کمپانی تِت معتقد است تا پایان سال 2021 میلادی می‌توانیم با پاندمی ویروس کرونا خداحافظی کنیم و به همین دلیل شعار خود را همزمان با رونمایی از بسته‌بندی‌های جدید خود به مخاطبانش ارایه داده است. این بسته‌بندی‌های جدید، هرکدام از محصولات و میوه‌های خشک شده کمپانی تِت را در خود جای می‌دهد و برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان داریم بسیار جالب و مفید خواهد بود. همچنین مخاطبان می‌توانند در بخش مجزایی از این بسته‌بندی، نوشیدنی مورد علاقه خود را قرار داده و به دیگران هدیه بدهند.