صادرات محصولات لبنی ایران به اوراسیا باید تقویت شود
صادرات محصولات لبنی ایران به اوراسیا باید تقویت شود
اقتصادسبز آنلاین:‌ مدرس خیابانی گفت: با توجه به این‌که ۶۰ درصد میزان صادرات کشور به بازارهای هدف کشورهای همسایه صورت می‌گیرد باید بتوانیم افق دید خود را فراتر برده و صادرات را به اوراسیا تقویت کنیم و مجموع صادرات را به 2 برابر برسانیم.

اقتصادسبز آنلاین:‌ مدرس خیابانی گفت: با توجه به این‌که ۶۰ درصد میزان صادرات کشور به بازارهای هدف کشورهای همسایه صورت می‌گیرد باید بتوانیم افق دید خود را فراتر برده و صادرات را به اوراسیا تقویت کنیم و مجموع صادرات را به 2 برابر برسانیم.

به گزارش خبرنگار ما، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه روز جمعه 16 خرداد 99 ضمن بازدید از کارخانجات گروه صنعتی میهن از جمله «شهرلبنیات» میهن که دومین سایت بزرگ و مدرن تولید لبنیات در خاور میانه است ضمن اشاره به این نکته که گروه صنعتی میهن‌، موجب افتخار صنعت کشور است در جمع خبرنگاران به بیان نکاتی در عرصه تولید و صنعت کشور پرداختند.
وی گفت: حداقل کاری که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولیدکنندگان می‌تواند انجام دهد، آن است که در ستاد وزارتخانه، مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان را رفع کند و مانع جدیدی پیش روی صنعتگران قرار ندهد.
مدرس خیابانی با اشاره به اینکه بخش عمده نیاز ارزی تولید کنندگان لبنی مربوط به بسته‌بندی آنها است به مدیران مربوطه جهت رفع مشکلات صنعت بسته بندی و ارزش و بها دادن به تولیدات داخل ماموریت داده است.
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه ۶۰ درصد میزان صادرات کشور به بازارهای هدف کشورهای همسایه صورت می‌گیرد باید بتوانیم افق دید خود را فراتر برده و صادرات را به اوراسیا تقویت کنیم و مجموع صادرات را به 2 برابر برسانیم.
مدرس خیابانی عنوان کرد: به رییس سازمان‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نیز مأموریت داده‌ایم تا در جهت تأمین نیازهای صنایع لبنی با اتکای به تولیدات داخل تلاش نماید. / هلدینگ میهن